Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 17, 2011

aku silap orang derrr

nak bagi tahu korang nie
tadi kan, masa aku tengah syok-syok berblogwalking
ada la terjumpa blog ex-roomate aku last sem
dia tu, senior aku
biasa la kan, mesti excted punya kalau terjumpa blog yang kita kenal kn
so, apa lagi terjah punya terjah
sekali tersalah org der..
nasib baik aku x tanye dia lagi
kalau x, malu sendiri la beb
yang x bole bla tu, aku bole pulak panggil housemate aku yang lain
siap suruh diorang sume tengok blog akak senior tu
housemate aku yang terlibat dalam sesi terjah-menerjah td tu ialah jirah ngok-ngek, yaya petomm n una dangdut
bila masing-masing dah tersalah orang
mula la nak gelak macam "setan"
nasib baik la jiran aku nie x serang kita orang sebab bising




p/s: jgn main terjah sebarangan ye kwn-kwn

2 comments:

  1. Haha. Nasib baik tak tegur. Kalau tak, mana nak sorok URL belog tu :P

    ReplyDelete
  2. thu xpe shag..dh la kne gelak skali ngn housemate

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...