Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 31, 2011

tag dari fateha razali!

assalammualaikum semua..alhamdulillah, baru la sempat nak update blog nie ha..test pun sume nye dh
selesai..hutang-hutang dah langsai dah..so, nak update blog pun tak de la banyak gangguan sangat kan. so entry kali nie, aku nak jawab tag dari kawan aku nie, YOYA nama dia..sebenarnye lama dah nak buat, tapi
tak buat-buat jugak..sorry eh yoy! ok la, jom kita tengok apa yang aku kena tag ngan dia nie





Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated.'~sebenarnye, aku dah buat dah tag nie, tapi tak pe la, disebab kan ko yoya, aku buat jugak la, tapi mungkin tak sama ngan yang sebelum nie la..



..:: student uitm (diploma in public administration) ::..


..:: anak kedua daripada empat adik beradik ::..


..:: aku tak suka orang lain lebih daripada aku, tak kira la dari segi pape pun ::..


..:: i'm single & available ok~ malas nak pikir pasal pakwe-pakwe nie ::..


..:: tak suka lelaki yang hisap rokok sebab rimas, tak pasal-pasal nanti aku yang sakit ::..


..:: amat suka kepada lelaki yang mata sepet like a chinese look~ sebab mata aku pun sepet ::..


..:: 10 kali orang baik ngan aku, 100 kali aku baik ngan dia, tapi kalau 10 kali dia jahat ngan aku, 100000 kali aku jahat ngan dia ::..


..:: aku seorang yang gemokk ::..


..:: aku penah kena kutuk ngan kawan baik aku sendiri depan BOYFRIEND dia, n dia cakap aku gemokk ::..


..:: aku paling suka tukar lirik-lirik lagu kalau aku tak hafal lagu tu~ kawan-kawan aku pun tahu ::..


..:: ada kawan baik yang sangat-sangat rapat (sue, yoya & jirah) ~ sayang korang lebih ::..


..:: baik ngan adik-adik masscom (yien, farid, ejay, zaidi & k.yam n sayor)~ tapi mulut diorang nie...pergghh, kena tahan makian la derrr ::..


..:: lebih rapat dengan ayah berbanding ibu, tapi kalau nak bergossip mesti la ngan ibu :) ::..


..:: aku selalu dijadikan alat perhubungan komunikasi antara adik beradik ngan ayah kalau nak ajak kuar ::..


..:: aku & ayong penah kena kejar ngan itik sebab kacau itik tu~ kuang ajar ko tik ::..


..:: ada lesen kereta (full ok)~ 3 thun dh :P ::..


..:: giler camera & suka syok sendiri bila rakam video ~ kisah pulak aku ::..


..:: pantang aku kalau ko nak tegur aku, tapi marah-marah~ cakap baik-baik la derrr ::..


..:: aku ada roomate yang giler-giler macam aku~ acu nana ::..


..:: sambung degree lepas abis diploma nie ::..


..:: ada tuan rumah sewa yang sangat-sangat kerek~ oit, kita orang bayar sewa la hanisss oiiii ::..


..:: suka berjimba-jimba ngn kekasih hati (yoya & jirah) ::..


..:: ada blog selepas dipengaruhi oleh cik jirah maness~ tenkiu :) ::..


..:: sekarang nie aku suke giler ngan warne pink~ nak kutuk? kisah pulak aku ::..


..:: benci dekat orang yang hipokrit & tak hargai nilai persahabatan ::..



ok..selesai jugak akhirnye, penat giler perah otak tau nak jawab soalan ko nie YOYA oi! ehh..ada lagi la yang kena jawab:


apa yang penting dalam hidup korang ?

dulu mungkin HP, tapi skang tak dah sebab tak de boyfren. so, pe yang penting skang nie ada la family yang aku sayang (dari dulu lagi family aku lagi penting dari sume nye)

benda yang terakhir yang korang beli guna duit sendiri ?

hm..pe eh? tak ingat la!

dimana tempat korang akan melangsungkan perkahwinan dan apakah temanya ?

yang nie tak sure lagi la, sebab nye mesti nak tanya "future husband" dulu sebab dia yang kena bayar sume perbelanjaan 

adakah korang tengah bercinta sekarang ?

kalau bercinta yang lelaki-perempuan tu tak la, tapi benda lain ye..HAHA

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?

selagi dia mencintai aku

novel/buku/majalah terakhir yang dibeli ?

novel "kakiku di bibirmu" HAHA


namakan orang orang yang korang nak dalam hidup korang ?

of course la family aku kan & sue & yoya & jirah & acu nana & kawan baru

adakah korang pernah basuh baju sendiri ?

pernah je kot..kan nak jadi isteri yang solehah

dimanakah tempat yang korang betulbetul nak pergi ?

tempat lahir aku~ perut ibu

5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar ?

-dadali (di saat aku mencintaimu)
-aiman (cinta terakhir)
-achik spin & nana (memori berkasih)
-boneca (apa lagi)
-sugarland (all i want to do)

5 blogger yang korang nak tag ?

terbuka kepada sume follower aku yer, once u all dh buat tag nie, sil inform ye..nak stalk..HAHA


sekian dariku..wassalamu


p/s: ada manusia yang bernama ****** sakitkan ati aku ari nie! 




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...