Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 28, 2011

dua puluh lima hari bulan empat!



:: yeehhhaaaa, akhirnya paper final saya abis jugak ::

:: hanya tinggal tunggu result untuk final exam sahaja ::

:: now, i'm free ( tapi ada jugak orang yang ati busuk dok ganggu hidup aku lagi ) ::

:: yang tu, nanti saya cerita kemudian ye ::

:: so, i nak bagi thu u'ollzzz yang i dah bole berblogwalking macam biasa semula ::

:: sebab nye, saya dah start cuti semester ::

:: btw, kepada sesapa yang lum abis paper lagi, gud luck la ye ::

:: do ur best 4 da final exam ::

:: ooo..yeah, nie semester akhir saya ::

:: insya Allah, kalau ada rezeki, sambung degree pulak ::

:: doa kan la ye :) ::




p/s: saya tak pernah ada kawan yang sangat bodoh macam lembu!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...