Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 9, 2011

i memang sayang you lebih la!

++ assalammualaikum semua ++

++ rasa terharu sangat-sangat bila ada orang yang sayang diri saya nie ++

++ saya bukan maksud kan yang saya tak pernah disayangi or "kurang kasih sayang" ye ++

++ tapi lebih rasa terharu kepada kawan yang menghargai nilai persahabatan tu sendiri ++

++ ye..bukan senang nak cari sahabat nie ++

++ kawan mungkin ramai, tapi yang betul-betul menghargai nilai sahabat tu tak ramai ++

++ aku ada pengalaman sendiri kena kutuk and all that, tapi biar aku sendiri je la yang tahu ++

++ so, thanks a lot to cik Fateha Razali ye ++

++ kalau korang nak tahu pe yang dia dah wat sampai aku terharu sangat-sangat ++

++ sila KLIK ye ++




You're...
My Friend,
my companion,
through good times and bad
my friend, my buddy,
through happy and sad,
beside me you stand,
beside me you walk,
you're there to listen,
you're there to talk,
with happiness, with smiles,
with pain and tears,
I know you'll be there,
throughout the years!

Many people will walk in and out of your life, but only true friends will leave footprints in your heart.



p/s: aku sayang kau sangat2 sahabat!

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...