Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 11, 2011

ikut suka aku la!

ikut suka aku la nak buat apa pun..ada aku kisah? ko pun bukannye kisah kan? so, jangan nak masuk campur hal aku boleh tak? kalau sebelum nie kau cakap kalau ada pape yang tak puas hati, face to face, tapi aku nak tanya kau balik, kau buat ke benda tu? tak kn? tapi kau lagi suka ngadu kat orang lain n wat aku macam orang bodoh..pe, ko ingat kau sorang je bole protes tutup pintu kuat-kuat? macam budak-budak la kau nie, tak matang langsung! so, jangan la cakap tak serupa bikin derrrr! kalau sebelum nie kau cakap jangan buat pape yang bole buat kau terasa, aku dah cuba, tapi kau? jauh sekali la wei. still jugak wat benda yang sama..sekarang nie, sepatah kau cakap aku tak akan percaya..sorry la eh, sebab kau yang ajar aku camnie..ooo, yeah lagi satu aku nak bagi tahu kau..kalau kau baca entry aku nie, aku memang tuju kan khas tuk ko, so nak tak nak ko kena jugak la appreciate kat aku sebab aku ada citer pasal kau kat blog aku. at least popular jugak la kau kat bloggers aku..biar bloggers aku nie tahu perangai kau tu..lagi pun, kau kan stalker terhebat aku..sebelum terlupa, aku nak bagi tahu kauuu..... "yang nie blog aku, so suka ati aku la nak tulis or cter pape pun, ko tak yah la nak sibuk-sibuk pasal aku ok!".

p/s: bila la kau nak berubah eh? kau tak penat ke asyik mengadu je

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...