Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 22, 2011

sorry ye korunk sume!

yehaa...dapat jugak la aku wat entry tuk ari nie, giler lama tak wat entry baru, bukan sebab malas or kuat tido ye..tapi biasa la, bila dah akhir semester nie, kena la struggle banyak kan, fokus pun nak lebih..assignment lagi..perghhh, tak cukup tangan nak wat keje sume tu..tak termasuk lagi dengan project paper tuk sem nie..mak datuk...bole juling mata duduk depan lappy nie tuk 24 jam..so, mintak maaf la ye kepada korunk-korunk sume, sebab aku tak sempat nak bw korunk balik..tapi, jangan risau settle je keje aku sume, aku topup balik ari tuk terjah korunk ye..korunk jangan la serik nak masuk blog aku nie ye :) alang-alang dah ada masa aku tulis entry nie, tiba-tiba pulak meroyan nak letak gambr sendiri..hahaha!





nie la dia muka aku yang tak ingat nak wat assignment, sdgkan assignment melambak-lambak..asyik melenjit je..hamik ko ayu!



p/s: sok ada group presentation on subject Current Affairs

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...