Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 10, 2011

interview..interview..interview..

..:: assalammualaikum sume ::..

..:: ari nie aku baru je lepas interview tuk kerja ::..

..:: tak tahan la der kalau 4 bulan duk umah ::..

..:: badan pun tak pasal-pasal macam tong dram ::..

..:: nanti ada pulak yang cakap aku nie dugong betina ::..

..:: so, tuk ari nie je, aku dah attend 2 interview ::..

..:: yang pertama kat WATSON J.J ::..

..:: yang kedua nie kt kilang TOTO KIKI ::..

..:: so, aku dah decide nak g kilang tu ::..

..:: antara sebab-sebab nye ::..

1) aku nak try pakai BAJU BIRU lengkap ngan topi sekali

2) nak bertukar status dari student kepada MINAH KILANG

3) nak ada pengalaman jadi operator kilang 

4) nak KURUS (ada kene-mengena ke)

..:: ooo, lupa pulak nak bagi tahu, position aku kat kilang nie OPERATOR je ::..

..:: ingat nak apply tuk position G.M, tapi dah full la pulak ::..

..:: terpaksa la aku accept position nie ::..

..:: esok ada taklimat kat sana kul 9.00 pagi ::..

..:: 18.05.2010 tarikh keramat aku dah bole start keja ::..





p/s: excited terlebih bila dapat tawaran..HAHAHAHA

4 comments:

  1. wahh, congrates sbb dpt kerja && selamt berjuang. :)

    ReplyDelete
  2. wahhhh!!! dah keje...org pun tengah cari ni..huhuhu

    ReplyDelete
  3. @jirah

    toche2..u 2 ok


    @nufab

    chaiyok2..cari kje smpai dpt ye


    @zubed

    toche2..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...