Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 16, 2011

our new life in campus UiTM SHAH ALAM

assalammualaikum sume,
perghhh.... lama giler aku tak update blog nie
nie sume nye sebab takde masa nak update
almaklum la masa aku cuti semester nie, akn aku keje
so nak mengonline kan diri tu memang payah sangat-sangat la kan
disebabkan dah lama aku menyepikan diri nie aku pun nak wat entry baru sempena dah sambung belajar nie

abis je diploma kt UiTM MELAKA aku dapat sambung degree kat kampus induk- UiTM SHAH ALAM
course Bachelor in Corporate Admin (BCA)
masuk ari nie baru je 6 hari aku kat sini
hm..perasaan tu tak tahu la nak cakap cmne
tension pun ada jugak, pada hal lum start study lagi
tension masa pendaftaran tu je la
disebabkan time tu la aku kena g patah balik kat UiTM MELAKA tuk amik pe yang tak lengkap
time tu la aku ngn geng-geng aku sempat melenjit kejap..
layan je la gambar-gambar nie
















tu la aku ngn kawan-kawan aku ACU NANA n FIZA
kita 3 orang ada nama baru tau
aku- PINK GUAVA... acu nana- HONEY DEW... fiza- APPLE MINT
nama nie saje-saje kita orang wat masa tengah boring giler
ha..gambar tu masa kte orang kat KTM SENAWANG
nak balik shah alam......

p/s: dah degree rupanye aku nie..besar dah bak kata ibu aku..rindu nye kat family aku!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...