Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 19, 2012

jalan-jalan itu best bangatttt!

jalan-jalan tu apa eh?
kalau ada jugak yang tanya aku soalan cenggini
macam nak tampar muka dia laju-laju je tau
tak kan la jalan-jalan pun tak tahu
meh sini aku bagi tahu

jalan-jalan tu pegi bersiar-siar makan angin la
tapi citer aku nie tak de la sampai makan angin kt luar negara ke apa
tapi just g umah sedara je
sebab tadi  kebetulan sedara aku nie ada wat kenduri doa selamat sikit
excited lebih sebab nye aku dah lama tak jumpa cousin-cousin aku tu sume

al-maklum la
sebab dapat cuti pun bukannye selalu kan
aku dapat cuti bila semester break start je la
tu yang macam batak giler bila dapat jumpa cousin-cousin balik

tapi yang tak best nye
aku tak de cousin perempuan yang sebaya
yang ada pun sume nye dah kawin & beranak pinak
so nak tak nak aku ngan cousin lelaki je la

ada cousin lelaki nie bukannye tak best
tapi bila diorang dah together-gether
aku la kena jadi bahan kutukan diorang
memang sengal sangat-sangat

takpe-takpe
kisah pulak aku ngan kau kan
sebenarnye korang sayang aku lebih kan
HAHAHAHAHAHAHA!!!

after balik kenduri ayah antar pulak adik aku fira balik hostel
dia blajar lagi kat nilai
dah balik dah kau kan fira
mesti aku rindu kat kau
rindu nak dengar kau komen aku masak

meh sini aku kenal kan adik aku nie




p/s: nanti kita jumpa kat s.alam ye fira sengut!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...