Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 18, 2012

siapa tak pandai masak??

adoyai...
malu nye nak mengaku
siapa sebenarnye yang tak reti masak nie?
aku ke?
jeng..jeng..jeng..

hehehe..
yupp, memang aku la orang tu
tapi bukan la tak reti masak langsung
reti tu reti la
tapi..
tak de la hebat mana pun

memandangkan sekarang nie aku cuti semester
so tengah practise memasak la nie
sedap ke tak sedap belakang citer ha
janji aku reti la nak campak pe dalam kuali tu

bab memasak ok sikit la
cuma yang paling tak ok
bila masuk bab-bab memotong nie
memang aku F-A-I-L-E-D la

ari nie aku try potong ikan
sumpah..
buruk giler jadi nye ikan tu
tapi still bole makan lagi eh
cuma macam hancur sikit
yang kompius nye
aku salah potong ke
or ikan tu yang susah nak potong
hahahahaha!!

tapi sekarang nie dalam proses belajar memasak ok
jangan nak kutuk-kutuk aku tak reti masak eh
ada yang kena fire nanti
aku paling pantang ada orang kutuk-kutuk aku nie
macam nak sembelih hidup-hidup je

now tengah belajar nak masak paprik sotong
bila dah belajar memasak nie excited la pulak
excited pe?
ADALAH!!!
tettt..tettt..tettt..






p/s: memasak nie bukan la senang sangat tapi tak bermakna juga susah :)

4 comments:

  1. Adik Shag kalau masak main dishes memang tak reti. Kena pass kat Shag. Tapi, Shag pulak kena pass kat dia kalau bab dessert. HAHA :D

    ReplyDelete
  2. ooo..yeke? ok la klu gitu..
    nak pas kt adik mmg x bole la
    sbb dia x reti..yg dia thu komen je :)

    ReplyDelete
  3. paprik sotong 2 kne masak sdp2 n pasti sotong 2 drebus kejab ye.. Hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo..yeke..ok, tenkiu, dh try dh

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...