Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 15, 2012

bila ayah nak "ber-facebook-ing"

kelasssssssss tau ayah aku
entah mimpi apa entah tiba-tiba je mintak tolong aku wat kan dia nye account fb
terkejut mak noxxxx
nak menjerit pun ada
tapi tak bole
tak pasal-pasal je aku kena pelempang ngan pak wahid kat pipi nanti


so sebagai anak yang tersangat-sangat la S-O-L-E-H-A-H nie
aku pun kena jugak la wat kan account pak wahid nie nanti
yela..
orang cakap kalau orang tua dah merajuk nie susah tau nak pujuk
tak nak aku amik risiko
nak pujuk pakwe aku pun punya la payah
nie kan pulak pak wahid
tak sanggup mak noxxx


tapi nak tak nak
pak wahid kena la tunggu
sebab now aku tengah mem-busy-kan diri nak hupdate blog aku yang dah usang nie
lama kot tak jenguk sini
dan-dan cuti sem nie pulak rajin kan


so..ayah
tunggu pe lagi
JOM wat account FB!



p/s: tiba-tiba nak jadi investigator then investigate nape ayah nak ada fb..jeng..jeng..jeng :p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...