Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 14, 2012

kenapa cinta itu menyakitkan??

wahh..pagi-pagi lagi dah sentuh pasal cinta
nie semua gara-gara tak dapat tido 1 hari la nie
otak pun tak dapat fikir waras..

ok..sentuh pasal cinta nie, semua orang pernah jatuh cinta
tak kira la cinta monyet ke, cinta sejati ke or whatever la
tapi pernah tak terpikir sakitnye bercinta tu
memang aku akui yang aku pernah bercinta
dan rasa macam mana sakit nye bercinta tu..

pengalaman sendiri??
mungkin jugak salah dari aku sendiri
yela..
cari penyakit buat masalah
sapa suruh kan
kau tanggung la sendiri cik ayu!
baru kau tahu padan dengan muka kau
adoyai...
sape yang tak sedih bila dah jadi camnie

baru je rasa nak bahagia
masalah pulak yang timbul
menyemak betul la kau nie M-A-S-A-L-A-H
pergi la kau jauh-jauh dari hidup aku
bagi la aku peluang nak bahagia

hei EN. B SENGUT..
i sayang kat u la..
u tak rasa ke?? 

i mintak maaf pasal yang ari tu
tapi kan i dh janji i takkan cakap lagi pasal tu
u still marah kt i ke???





p/s: miss u so so so much!! :(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...