Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 16, 2012

first day

assalammualaikum sume..
amacam ari nie?
ada sihat ka?
aku cam biasa la, sihat walafiat

ari nie first day aku kat rumah lepas cuti sem nie
so, pe yang aku wat ari nie?
ari nie kena temankan ibu aku gi beli barang dapur
malas sebenar nye nak ikut
tapi memandangkan aku yang kena drive
nak tak nak, kena jugak la ikut

malas nak membebel banyak-banyak
layan gambar je la ye :)





sebelum pape, 50 sen kena sediakan baru la troli bole gerak, kalau tak sampi besok pun belum tentu bole gerak kalau takde 50 sen.



ke main fokus lagi Pn Norry nie pilih barang ye..pilih..pilih..pilih



lepas pilih sabun basuh baju ngan clorox, pilih bawang2 pulak ye..bantai la ibu, ari nie aku jadi camerawoman je 



beras jangan lupa, tak makan nasi nanti kami



dah settle pilih2 barang nie la item-item yang ada kat dalam troli nye..yang nie pun tak beli sume, sebab sok kena teman ibu gi pasar pulak nak beli barang2 basah..fuhhh!!



siap dah..nak balik pulak, sebelum tu letak dulu barang kat dalam keta



sebelum balik umah, pekena dulu rojak ngan cendol Pak Kassim tapi cendol nye x sempat nak snap sebab dah lapor sangat




p/s: igt nak g jogging ptg nie :) 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...