Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 15, 2012

semester break

wahh..lama betul tak meng-hupdate blog aku nie
al maklum la, berperang ngan final exam
nak online pun tak sempat

alhamdulillah, skang nie aku dah selamat sampai umah
tak pernah2 aku balik dari shah alam ke seremban naik bas,
ari nie aku naik bas jugak
sebelum nie aku memang naik KTM je
tak nak menyusahkan orang lain antar aku g KTM
aku naik bas je la

actually, im not in my mood nak meng-hupdate blog nie
sebab skang nie ada tekanan jiwa yang melanda
rasa sedih, sayu, kecewa semua ada
so, juz nak bagi tahu yang aku skang nie sedang bercuti di rumahku syurgaku
gambar pun tak de sebab mood hilang




p/s: sedih tahap gaban :'(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...